Een kantoorgebouw optimaal benutten en efficiënt samenwerken. Elkaar makkelijk weten te vinden en ontmoeten. Goed op de hoogte zijn.
MijnKANTOORgemak is hét platform om huurders en verhuurders te faciliteren en te verbinden.
Praktisch. Doeltreffend. Gebruiksvriendelijk
Gebruikers kunnen overal en 24/7 zien welke bedrijfsfaciliteiten beschikbaar zijn. Reserveren van een vergaderruimte, bedrijfsauto en -fiets of andere faciliteiten gaat snel en eenvoudig.
Gebruikers kunnen communiceren via:
- een overzicht met praktische informatie over huisregels, noodgevallen, parkeerbeleid, etc.
- een evenementenkalender met inschrijfmogelijkheid
- een digitaal prikbord
- integratie met Facebook, voor o.a. berichten en filmpjes
- kantoorimpressie met foto’s en/of video
Persoonlijk
De verhuurder krijgt een eigen bedrijfsapp, beschikbaar in Google play en de App store, en vormgegeven in de bedrijfshuisstijl.
“Deze app maakt het eenvoudig om de diensten die ons kantoor biedt te gebruiken.”
De Byenkorf Kantoor en Lounges, Apeldoorn
De promo film van mijnKANTOORgemak vindt u op: https://www.youtube.com/watch?v=UpcXMZjJrTA of https://www.facebook.com/mijnappgemak
Wilt u meer weten? Ik hoor het graag van u. Volgende week neem ik even contact met u op.