mijnKANTOORgemak APP maakt het leven van huurder en verhuurders een stuk makkelijker!
- Overal en 24/7 een vergaderruimte reserveren
- Storingen melden via een servicedesk
- Eten en drinken bestellen vanaf je werkplek
- Razendsnel informatie over storingen of andere zaken versturen en ontvangen via push-berichten
- Overzichtelijk beheerdersportaal waarin u reserveringen en (spoed)meldingen snel verwerkt
- Kennisbank, informatie raadplegen via QR codes
- Op maat gemaakt
Daarnaast kunnen de gemaakte reserveringen worden geïntegreerd met o.a. je WordPress website (DEMO).
De verhuurder krijgt een kantoor specifieke APP, beschikbaar in Google play en de App store, en special voor u vormgegeven.
Wat klanten over de APP zeggen:
“Deze app maakt het eenvoudig om de diensten die ons kantoor biedt te gebruiken.”
De Byenkorf Kantoor en Lounges te Apeldoorn
De promo film van mijnKANTOORgemak vindt u op: mijnAPPgemak of Facbook
Wilt u meer weten? Ik hoor het graag van u. Contactformulier